1401-09-09 14:23
639
0
82464
پرستار گلستانی:

پرستاران تا جایی که در توان دارند به بیماران خدمت می‌کنند/ مسئولان فشار کار را از دوش پرستاران کم کنند

پرستار گلستانی گفت: پرستاری شغل بسیار سختی است و در این رشته کارهای پدرم را می دیدم و با سختی آن و شب کاری های آن آشنا بودم و پرستاری شغلی است که علاقه می خواهد و اگر با علاقه وارد این حرفه شوید می توانیم با مشکلات آن کنار بیایم.

به گزارش گلستان ما؛ مصطفی منقوش ضمن گرامیداشت روز پرستا و تبریک این روز به همکارانش گفت:  پدرم پرستار بود و با توجه به علاقه ای که داشتم به این رشته وارد شدم و نزدیک به پنج سال است که در حرفه شاغل هستم.

پرستار گلستانی  ادامه داد: پرستاری شغل بسیار سختی است و در این رشته کارهای پدرم را می دیدم و با سختی آن و شب کاری های آن آشنا بودم و پرستاری شغلی است که علاقه می خواهد و اگر با علاقه وارد این حرفه شوید می توانیم با مشکلات آن کنار بیایم.

منقوش بیان کرد: همسرم نیز پرستار است و این مسئله باعث شده که به دلیل شرایط شیفت گاهی سختی های شغل پرستاری بیشتر نیز شود  ولی از سویی لذت بخش هم است که خانواده ای هستیم که می توانیم به مردم و برای نجات جان آنها کمک کنیم.

وی افزود: خانمم عاطفه کریمی، پرستار بیمارستان طالقانی است و انتخاب همسرم به عنوان پرستار این حسن را دارد که شرایط کار ما را می پذیرد و بیشتر همدیگر را درک می کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: گاهی اوقات ما هر دو شیفت هستیم و این مسئله باعث می شود که پیش کسی دیگری بسپاریم و از سویی دیگر گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که وقتی همسرم از کار بر می گردد من در شیف هستم و همدیگر را نمی بینم.

منقوش افزود: مردم حق دارند بیمارستان ها شلوغ است و گاهی اوقات این مسئله باعث گلایه هایی از سوی مردم می شود و باور کنید پرستارها تاجایی که بتوانند و هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند.

وی تاکید کرد: دوران کرونا یکی از دوران سختی است که سپری کردیم، در ایام کرونا من در شرایطی به کرونا مبتلا شدم که همسرم باردار بود و باید علاوه بر بیمارستان ها در خانه نیز ماسک می زدیم و این مسئله برای مان خیلی زجر آور بود، از نظر روحی و روانی آن دوران شرایط سختی را سپری کردیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: مسئولان  انتظار داریم که با افزایش میزان نیرو فشار کار را از دوش پرستاران کمتر کنند و دغدغه مالی نیز متاسفانه در همه اقشار وجود دارد که باید به آن توجه شود.

منقوش بیان کرد: وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و مردم با مشکلات بیماری که دارند در این عرصه تلاش می کنند و دیگر از مردم نمی توانیم انتظار داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.